tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowa filiżanka do kawy lub herbaty - GOLDEN SAND
Poszukujesz eleganckiej, ponadczasowej porcelany, zdobionej subtelnym wzorem? Filiżanka do herbaty GOLDEN SAND jest propozycją, która spełni Twoje oczekiwania. GOLDEN SAND to klasyczna kolekcja cienkiej i delikatnej porcelany VILLA ITALIA. Zachwyca swą klasyczną formą, pełną lekkości i finezji i mlecznym odcieniem bieli. Porcelanową filiżankę do herbaty GOLDEN SAND wyróżnia delikatne zdobienie - mieniący się wzór złotego piasku na powierzchni naczyń oraz złota obwódka na obrzeżach.
Porcelanowa filiżanka GOLDEN SAND uprzyjemni chwile przy porannej kawie, czy popołudniowej herbacie. Świetnie sprawdzi się także podczas wyjątkowych, uroczystych okazji.
GOLDEN SAND to porcelana odpowiednia do zmywarek.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.