tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Podkładka Linea 33x50 cm
Jeżeli lubisz, by Twoje otoczenie było kolorowe i radosne, podkładka Linea z kolekcji Villa Italia na pewno wprowadzi do Twojego domu powiew optymizmu. Intensywnie żółte pasy jednoznacznie kojarzą się ze słoneczną pełnią lata. Bawełniana podkładka LINEA pięknie kontrastuje z białym lub żółtym obrusem oraz z białym kolorem porcelany. Będzie efektowną ozdobą każdego stołu, również na tarasie i w ogrodzie podczas spotkań w miłym towarzystwie. Jedna podkładka daje dwie różne możliwości dekoracyjne. Jest dwustronna, po jednej stronie dominują grube żółte pasy, druga strona to drobne żółte paseczki.
Kolorowa podkładka LINEA została uszyta ze 100% tkaniny bawełnianej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.