tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz deserowy o średnicy 21 cm COLIN
Wykonany ze szkła, dekorowany litografią w kształcie uroczego jelonka/renifera. Dominują odcienie beżu i złota. Brzeg talerza wykończony brokatową obwolutą.
Idealny na świąteczne spotkanie w gronie przyjaciół i rodziny.
Ten zjawiskowy talerz doda czaru i koloru Twojej uroczystości.
Zachwyć i wywołaj uśmiech u Twoich gości!
Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Talerzyk połączony z dużym talerzem do ciasta może stanowić przepiękną dekorację salonu a równocześnie pełnić funkcje użytkowe. Taki talerz to prosty sposób na ożywienie stołu przez dodanie kolorowych, energetycznych akcentów – zarówno podczas rodzinnych spotkań, jak i w dekoracyjnych aranżacjach nakryć na eleganckich przyjęciach. Doskonały na desery, ciasta, przekąski.
Zapakowane w pudełko - doskonały pomysł na upominek do kogoś wyjątkowego
Należy myć go ręcznie.
W kolekcji posiadamy również talerz do ciasta.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.