tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do herbaty lub kawy 220 ml Opera Gold
Filiżanka do herbaty lub kawy z kolekcji Opera Gold to śnieżnobiała, elegancka porcelana w klasycznym fasonie. Filiżanki do herbaty, filiżanki do herbaty i pozostałe elementy zastawy dekorowane są na obrzeżach, uchwytach, stopkach ręcznie malowaną linią matowego złota. Piękne stylizowane uchwyty filiżanek, czajnika, mlecznika, wazy podkreślają wyjątkowy charakter porcelany, stopki dodają niezwykłej lekkości. Filiżanki do herbaty oraz cała kolekcja Opera Gold, to doskonała, ponadczasowa propozycja, która sprawdzi się przede wszystkim w klasycznych aranżacjach.
Filiżanki do herbaty oraz cała zastawa Opera Gold może być bezpiecznie myta w zmywarce.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.