tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
ZWROTY
Jeżeli produkt nie spełni oczekiwań Klienta, istnieje możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Poniżej krótka instrukcja jak to zrobić.
Należna kwota zostanie zwrócona Klientowi w ciągu 14 dni od wysłania do nas formularza zwrotu. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru.
Zachęcamy do skorzystania z szybkiego nadania klikając w poniższy link. Zwrot nadasz bez drukowania etykiety w paczkomacie lub jednym z tysięcy innych punktów.
REKLAMACJE
Przy odbiorze paczki prosimy o zwrócenie uwagi na stan opakowania. Jeżeli karton jest uszkodzony lub taśma firmowa została zerwana, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody i przesłanie nam kopii na adres reklamacje@villaitalia.pl . Zalecamy także wykonanie dokumentacji zdjęciowej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia produktu lub niezgodności towaru z zamówieniem prosimy zgłaszać w terminie nie dłuższym niż 2 dni od odbioru przesyłki.
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Złożenie reklamacji jest bardzo proste i szybkie, poniżej nasza instrukcja.