tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy na 12 osób PILLAR
Zestaw obiadowy Pillar zachwyca ciekawym wzornictwem z nutą nostalgii oraz starannym wykonaniem. Naczynia zrobione są z porcelany w mlecznym odcieniu bieli. Są solidne i doskonałe do codziennego użytkowania. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej. Wszystkie naczynia zdobią podobne wzory, złożone z wklęsłych i wypukłych elementów: karbowań, linii i kropek. Charakteru dodają zastawie czarne, ręcznie malowane obwódki.
Serwis obiadowy Pillar zawiera niezbędne talerze: płytkie, śniadaniowo-deserowe, pojemne talerze głębokie (miski), oraz duży półmisek i salaterkę.
Seria Pillar obejmuje bogaty wybór naczyń do każdego posiłku, kawy czy herbaty, a także akcesoria kuchenne. Dzięki temu komplet zastawy Pillar będzie prezentował się spójnie i stylowo na stole. Naczynia Pillar sprawdzą się nawet jako dekoracja kuchni bądź jadalni. Wszystko to sprawia, że zastawa ta ma ogromną szansę stać się Twoją ulubioną.
Skład serwisu obiadowego na 12 osób:
- 12 talerzy płytkich 26 cm
- 12 miseczek 16 cm (pojemność około 850 ml)
- 12 talerzy deserowych / śniadaniowych 21 cm
- 2 półmiski owalne dł. 36,5 cm, szer. 23 cm
- 2 salaterki śr. 20 cm, wys. 9,5 cm
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.