tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Elegancki bieżnik na stół 45 x 160 cm SABRILLA GREY
Szykowny bieżnik uszyty z 2 warstw materiału. Jedna z nich to sztywna tkanina w kolorze szarym ze srebrną nicią, a druga to biały szyfon z wyszywanym wzorem kwiatowym. Wzór wykonany jest z wykorzystaniem błyszczących, białych i srebrnych nici. Bieżnik wykończony jest starannie szeroką listwą, w sposób, który umożliwia jego dwustronne używanie.
Bieżnik na stół Sabrilla o długości 160 cm uszyty jest z poliestru, dzięki czemu jest bardzo praktyczny. Można go prać w pralkach automatycznych, w temperaturze 40°C i prasować.
Bieżnik Sabrilla grey będzie doskonale prezentował się na stoliku kawowym, na stole lub innych meblach, wprowadzając wyjątkowy nastrój w Twoim mieszkaniu. Polecamy go na specjalne okazje. Bieżnik zapakowany jest w torebkę zamykaną na zamek błyskawiczny.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.