tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Gdy brakuje nam pomysłu, co kupić na prezent, najlepszym rozwiązaniem jest bon podarunkowy.
Osoba obdarowana otrzymuje elegancko zapakowany bon i może zrealizować go w sieci sklepów Villa Italia lub sklepie internetowym villaitalia.pl w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.
Zakupione bony nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
Nie masz już czasu, by czekać na dostarczenie bonu podarunkowego do miejsca odbioru? Możemy go do Ciebie wysłać w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail, do samodzielnego wydrukowania. Aby skorzystać z wysyłki mailowej, wybierz bon elektroniczny 1000 zł . Bon podarunkowy dotrze do Ciebie nawet w kilka minut po opłaceniu zamówienia – opcja dostępna 24h na dobę, również w weekendy.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.