tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Gdy brakuje nam pomysłu, co kupić na prezent, najlepszym rozwiązaniem jest bon podarunkowy.
Osoba obdarowana otrzymuje elegancko zapakowany bon i może zrealizować go w sieci sklepów Villa Italia lub sklepie internetowym villaitalia.pl w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.
Nie masz już czasu, by czekać na dostarczenie bonu podarunkowego do miejsca odbioru? Możemy go do Ciebie wysłać w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail, do samodzielnego wydrukowania. Aby skorzystać z wysyłki mailowej, wybierz bon elektroniczny za 100 zł . Bon podarunkowy dotrze do Ciebie nawet w kilka minut po opłaceniu zamówienia – opcja dostępna 24h na dobę, również w weekendy.
Zakupione bony nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.