tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy / śniadaniowy BOSTON WHITE
Talerzyk deserowy z kolekcji Boston White. Kolekcja ta zaprojektowana została dla osób ceniących wysoką jakość oraz komfort użytkowania. Naczynia Boston White wykonane zostały z porcelany kostnej - cienkiej i delikatnej, w ciepłym (mlecznym) odcieniu bieli. Okrągły, prosty fason i brak zdobień sprawiają, że do zastawy Boston White możesz dobrać dodatki o różnej stylistyce i kolorystyce. Ta uniwersalna zastawa doskonale komponuje się zarówno z klasyczną, jak i nowoczesną aranżacją stołu.
Funkcjonalne talerze Boston White o średnicy 20,5 cm mogą służyć jako: talerzyki deserowe, talerze przekąskowe lub talerze śniadaniowe. Polecamy je do codziennych posiłków, jak również - przy zastosowaniu odpowiednich dodatków - na wyjątkowe okazje i wystawne przyjęcia.
Porcelana odpowiednia do zmywarek, jednak ze względu na jej delikatność zalecamy mycie w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (żele do zmywarek)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.