NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H
GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA
DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł
zadzwoń 606 243 133
Półmis okrągły o średnicy 31 cm. Do ciast, owoców, kanapek, mięs, wędlin itp.
Pochodzi z kolekcji Centro - jest to prosta i elegancka zastawa stołowa z białej porcelany. Jej ogromną zaletą jest prosty design i ładny odcień bieli. Na uwagę zasługują przepięknie uformowane talerze oraz salaterki.
Kolekcja Centro występuje w bardzo szerokim asortymencie: dostępne są dwie linie talerzy w różnych rozmiarach oraz miseczki, salaterki, półmisy, talerze do ciast, filiżanki o trzech pojemnościach, kubki, czajniki, bulionówki.
Wszystkie elementy można dowolnie łączyć i kompletować w zależności od potrzeb, gdyż kolekcję sprzedajemy na sztuki.
Naczynia z kolekcji Centro są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.