tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklana cukiernica na nóżce 14 cm FABIO
Pojemnik FABIO może pełnić funkcję zarówno pojemnej cukiernicy, jak i bombonierki do przechowywania słodyczy, może służyć także do podawania na stół miodu lub konfitur.
Cukiernica to naczynie niezastąpione w naszej kuchni i jadalni. Pozwala na eleganckie podanie cukru na stół. Szklane naczynia świetnie pasują do każdej zastawy stołowej oraz wystroju kuchni i są łatwe w utrzymaniu czystości. Szkło FABIO można bezpiecznie myć w zmywarce.
Cukiernica szklana Fabio sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas rodzinnych przyjęć. Wykonana jest ze szkła, które charakteryzuje się eleganckim, ponadczasowym wyglądem, prostym designem i pięknym połyskiem.
W serii Fabio dostępna jest szeroka gama szklanych naczyń i akcesoriów kuchennych wysokiej jakości, jak: pucharki do deserów, szklanki czy kieliszki do jajek.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.