tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Cukiernica owalna o wysokości 14 cm FABIO
Klasyczna cukiernica to naczynie niezastąpione w naszej kuchni i jadalni. Pozwala na eleganckie podanie cukru na stół. Sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas rodzinnych przyjęć. Cukiernica owalna FABIO sprawdzi się również do przechowywania takich produktów, jak: orzeszki, cukierki, konfitury, czy miód.
Pojemnik z przykrywką wykonany jest z optycznego szkła, które charakteryzuje się eleganckim, ponadczasowym wyglądem i pięknym połyskiem. Przykrywka ma duży i wygodny uchwyt.
Szklane naczynia świetnie pasują do każdej zastawy stołowej oraz wystroju kuchni. Ponadto są łatwe w utrzymaniu czystości i higieniczne.
Szkło FABIO można bezpiecznie myć w zmywarce.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.