tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera posrebrzana 30 cm z uchwytem - SILBER
Unikatowa patera z finezyjnym uchwytem. Metalowy stelaż i uchwyt patery są posrebrzane i dekorowane motywami winogron. Patera jest idealna na ciastka. Płaska podstawa pozwala wygodnie nałożyć porcję deseru łopatką do ciasta.
Patera pochodzi z kolekcji SILBER, obejmującej posrebrzane artykuły dekoracyjne oraz dodatki stołowe, które wyróżniają się elegancją i oryginalnym kształtem. Produkty platerowane są lżejsze od srebra, a także odporne na uszkodzenia mechaniczne i korozję. Pokryte są specjalną warstwą ochronną zabezpieczającą przed śniedzeniem.
Patera z uchwytem i inne artykuły z linii Silber są doskonałą propozycją na wyjątkowy prezent. Wyroby platerowane z pewnością zachwycą miłośników klasycznego stylu i antyków.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.