tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka ze szkliwionej kamionki 240 ml - Opal Blue
Filiżanka szaro-turkusowa ze spodkiem, z kolekcji Opal Blue. Opal wyróżnia się ciekawym designem ręcznie wykonanych naczyń. Naczynia pokryte są jednostronnie szkliwem, barwionym na szary lub turkusowy kolor. Głębsza warstwa szkliwa jest popękana, co jest celowym zabiegiem, który wraz z nierówną powierzchnią naczyń decyduje o charakterze i oryginalności kolekcji. Zewnętrzna strona naczyń i spód talerzy pozostają jasnoszare i matowe, jednak ich powierzchnia jest gładka i przyjemna w dotyku.
Planujesz nowoczesną aranżację swojego stołu? Poszukujesz ciekawych form i nietuzinkowych rozwiązań w wyposażeniu wnętrz? Polecamy Opal - kolekcję naczyń ze szkliwionej kamionki. Wybierz pomiędzy szarością Opal Grey i turkusem Opal Blue lub pomieszaj je ze sobą i stwórz na stole swoją kompozycję.
Filiżanki i pozostałe elementy kolekcji Opal Blue można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.