tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do espresso 80 ml - SIMPLY FINE
Simply Fine to kolekcja ceramiki szlachetnej w odcieniu śmietankowej bieli. Prosta elegancja, lekkość stylu i nowoczesne wzornictwo to charakterystyczne cechy linii. Wygodne uchwyty filiżanek i innych naczyń zapewniają komfort użytkowania. Na uwagę zasługuje zaokrąglona linia cukiernicy, mlecznika i dzbanka do herbaty. Uroczy w swej prostocie kształt filiżanki do espresso Simply Fine, w połączeniu z neutralnym odcieniem ceramiki i najwyższą jakością wykonania sprawia, że filiżanka ta pasuje do niemal każdej stylistyki wnętrza i zastawy stołowej.
Filiżanki do espresso SIMPLY FINE można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.