tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do herbaty 280 ml GARDENO
Filiżanka do herbaty Gardeno – porcelany typu NBC w kolorze złamanej bieli. Naczynie zdobi wzór kolorowych kwiatów.
Filiżanki w kwiaty i inne naczynia z takim wzorem sprawdzą się w domowej kuchni i jadalni. Wspaniale wpiszą się w wiosenne i letnie aranżacje stołu nie tylko w domu, ale także na zewnątrz – w ogrodzie czy na werandzie. Pozwolą zachować wspomnienie lata na dłużej, ożywiając wnętrze nawet w szare dni. Optymistyczne barwy wprowadzą radosny nastrój podczas posiłków czy spotkań przy herbacie.
Oprócz filiżanek do herbaty seria obejmuje filiżanki do kawy, kubki, talerze obiadowe, patery, półmiski oraz podstawki pod łyżkę przydatne w kuchni podczas gotowania. Wszystkie elementy kolekcji zapakowane są w osobne, kolorowe pudełka ze wzorem występującym na naczyniach. Estetyczne opakowania w kwiaty są dodatkowym atutem naczyń i sprawiają, że są świetne na prezent.
Zastawę Gardeno polecamy do codziennego użytkowania. Naczynia są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.