tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka ze złotym wzorem 240 ml - LIGURIA
Elegancka filiżanka do kawy lub herbaty ze spodkiem, z kolekcji Liguria. Ponadczasowa w swej formie, zdobiona złotem na obrzeżach i uchu. Kolekcja LIGURIA oczarowuje prostotą i estetyczną formą. Zaokrąglone kształty naczyń nadają jej nowoczesny charakter. Na szczególną uwagę zasługuje linia dzbanka do herbaty, cukiernicy i mlecznika. Wygodne uchwyty naczyń i gładkie szkliwo zapewniają komfort i przyjemność użytkowania. Subtelny, złoty wzór o geometrycznej formie, dodaje naczyniom lekkości i wykwintnego sznytu. Kolekcja wykonana została ze szlachetnej ceramiki (półporcelany) w odcieniu śmietankowej bieli.
Filiżanki LIGURIA uświetnią spotkania przy kawie lub herbacie, nadając im wyjątkową oprawę.
Ceramika dekorowana Liguria jest odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.