tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa ze spodkiem - BETTY
Pełna uroku filiżanka porcelanowa z kolekcji Betty. Naczynia do kawy, herbaty i deserów Betty wykonane są z porcelany typu NBC w ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Kolekcja Betty wyróżnia się subtelnymi, czarnymi detalami, malowanymi ręcznie. Na uwagę w kolekcji zasługują doskonale zaprojektowane filiżanki dostępne w dwóch opcjach (220 ml ze spodkiem i filiżanka jumbo 450 ml) oraz oryginalny dzbanek z bambusowym uchwytem. Kolekcja Betty wspaniale prezentuje się zarówno w nowoczesnych jak i klasycznych aranżacjach wnętrz. Filiżanki porcelanowe Betty świetnie sprawdzą się zarówno na spotkaniach z przyjaciółmi, jak i w codziennym użytkowaniu.
Kubki, filiżanki i talerzyki deserowe Betty można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Ze względu na ręczne zdobienie obrzeża, na filiżance lub spodku mogą występować drobne niedoskonałości takie jak plamki, nierówne zdobienie, co jest cechą ręcznego wykonania produktu.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.