tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kartka w kwiaty personalizowana 15 x 15 cm z kopertą - Storczyk
Jeśli chcesz zamówić prezent z dostawą bezpośrednio do osoby, którą chcesz obdarować, idealnym dodatkiem jest kartka z życzeniami. Dlatego w naszym sklepie dajemy Ci możliwość zamówienia kartki personalizowanej - z Twoimi życzeniami, którą dołączymy do paczki. Wystarczy wybrać kartkę personalizowaną, następnie artykuł na prezent, a w uwagach do zamówienia napisać swoje życzenia.
Karnet w kwiaty Villa Italia - Storczyk, to uniwersalna kartka odpowiednia niemal na każdą okazję, jak np. imieniny, urodziny, Dzień Kobiet, Dzień Babci i inne. Kartka ma kształt kwadratu o wymiarach 15 x 15 cm i jest 4-stronicowa. Na pierwszej stronie jest nadruk przedstawiający różowy storczyk, wewnątrz kartka jest biała, bez nadruku. Zapakowana jest w białą kopertę z klejem. Życzenia drukujemy na specjalnej, białej wkładce do kartki o wymiarach 14,5 x 14 cm.
Kartkę polecamy szczególnie jako dodatek do gotowych zestawów prezentowych Villa Italia.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.