tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kieliszek do wina białego ATLANTIS
Kieliszek dekorowany złotem z serii szkła ATLANTIS. Kieliszki do wina białego z kolekcji szkła stołowego Villa Italia zachwycają blaskiem. Idealnie przejrzyste szkło optyczne efektownie załamuje światło. Wzór pionowych pasków tworzą wypukłości znajdujące się na ściankach kieliszków, po ich wewnętrznej stronie. Szyku dodają kieliszkom złote obwódki, malowane ręcznie. Kieliszki są lekkie i delikatne. Mieszczą ok. 300 ml wina.
Eleganckie kieliszki do wina białego Atlantis będą stanowiły wspaniałą oprawę stołu podczas specjalnych okazji. Komplet kieliszków na 6 osób Atlantis jest również świetną propozycją na prezent.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.