tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Pudełko:
Zestaw 2 kubków E'CLAT w pudełku prezentowym (TB041)
Eleganckie kubeczki z kolekcji szlachetnej ceramiki w odcieniu śmietankowej bieli, zapakowane na prezent.
Kolekcja E'CLAT wyróżnia się klasyczną, okrągła formą, która decyduje o jej ponadczasowości. Elementem zdobiącym naczynia jest delikatny relief w formie kratki na całej powierzchni naczyń oraz brzegach talerzy i półmisków. Kolekcja nabiera lekkości i finezji dzięki stylowym stopkom naczyń (salaterki, kubka, filiżanki, czajnika, mlecznika, cukiernicy). Kubeczki i cała zastawa E'CLAT doskonale sprawdzi się zarówno w codziennym użytkowaniu jak również, przy doborze odpowiednich dodatków, jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje. Naczynia z kolekcji E'CLAT są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Kubeczki zapakowane są w eleganckie pudełko prezentowe, zawierające ozdobny wypełniacz w postaci papierowych wiórków, zabezpieczający kubki.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.