tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet talerzyków deserowych przeźroczystych CARSO
Carso to szkło o wyjątkowej przejrzystości i pięknym połysku. Talerzyki deserowe posiadają oryginalne i pełne uroku wykończenie krawędzi - zdobią je szklane, karbowane kulki.
Te szklane talerzyki o średnicy 18 cm mają wysokość ok. 2 cm i wykonane są z dość grubej warstwy szkła, dzięki czemu są solidne i trwałe. Szkło Carso można myć w zmywarce.
Oryginalne wzornictwo i neutralny materiał, z którego wykonane są talerzyki deserowe CARSO sprawiają, że będą pasowały do przeróżnych aranżacji stołu czy wnętrza. Seria obejmuje także filiżanki do herbaty.
Zestaw małych talerzyków deserowych o wyjątkowej estetyce CARSO jest wspaniałym pomysłem na prezent. Talerzyki fabrycznie pakowane są w zbiorcze pudełka zawierające 6 sztuk.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.