tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw widelczyków do ciasta w kolorze złotym, wykończonych wysokim połyskiem. Sztućce SLIM GOLD wykonane są z najwyższej jakości stali nierdzewnej chromoniklowej 18/10. Dodatkowo pokryte są bezpieczną dla zdrowia powłoką PVD, dzięki czemu są szczególnie odporne na działanie wody i czynników atmosferycznych, a ich kolor jest bardzo trwały.
Kolekcja sztućców SLIM ma klasyczną, ponadczasową formę ze starannie wyprofilowanymi, lekko zaokrąglonymi trzonkami. Brak zdobień sprawia, że sztućce będą pasowały zarówno do gładkiej, jak i wzorzystej zastawy i dodadzą blasku każdej aranżacji stołu. Zestaw widelczyków do ciasta SLIM GOLD polecamy zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje. Komplet widelczyków deserowych SLIM GOLD to także doskonały pomysł na prezent. Zapakowane są w eleganckie laminowane pudełko zamykane na magnes.
Sztućce SLIM GOLD można bezpiecznie myć w zmywarce, jednak zalecamy mycie w temperaturach poniżej 60 °C i stosowanie łagodnych środków myjących (żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.