tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw zawieszek świątecznych zdobionych złotem - SZOPKI
Ozdoby świąteczne wyobrażające szopki betlejemskie. Wykonane są w całości z gładkiego szkła, które efektownie odbija światło. Wieńczy je gwiazdka zdobiona złotem. Dodatkowo, złotem zdobione są elementy maleńkich figurek Świętej Rodziny. Wszystkie szopki są jednakowe.
Na szczycie szopek (za gwiazdką) umieszczone są zaczepy z żyłką, dzięki którym łatwo i szybko zawiesisz je w wybranym miejscu. Oprócz tego szopki możesz postawić - na przykład na stole lub półce.
Szopki zapakowane są w srebrne, kartonowe pudełko z lakierowanego kartonu z czarnym wypełnieniem przyponinającym w dotyku welur oraz przykrywką z pleksi. Tak estetyczne opakowanie sprawia, że są doskonałe jako oryginalny świąteczny upominek.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.