tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek porcelanowy w kwiaty, w pudełku ozdobnym - PEONY
Doskonały na prezent kubek porcelanowy do herbaty w eleganckim pudełku. Ten pełen gracji kubek na stopce pochodzi z serii Peony. To naczynia wykonane z porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli, zdobione uroczym, kwiatowym wzorem. Seria Peony zachwyca wspaniałymi dekoracjami i harmonią barw. Odcienie różu i zieleni są stonowane i doskonale dobrane. Kubek zapakowany jest w okrągłe pudełko kartonowe. Pudełko zdobi ten sam wzór, który występuje na kubku. Kubek jest odpowiedni do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Kubek porcelanowy dekorowany pięknymi, kwitnącymi kwiatami peonii, w pudełku ozdobnym, to idealny pomysł na prezent, który z pewnością wzbudzi zachwyt bliskiej Ci osoby.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.