tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łopatka do ciasta platerowana 28 cm ASEDA
Aseda to kolekcja platerowanych sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Srebro pokryte jest warstwą ochronną, która zabezpiecza sztućce przed śniedzeniem. Lśniące srebro w połączeniu z kryształem pięknie załamującym światło sprawia, że sztućce Aseda niezwykle efektownie prezentują się na stole. Piękna oprawa dań uczyni Twoje przyjęcie wyjątkowym. Za pomocą łopatki do ciasta Aseda zaserwujesz swoim gościom deser w elegancki sposób, na przykład podczas wytwornej kolacji lub wystawnego przyjęcia.
Łopatka do tortu wraz nożem do ciasta lub zestaw sztućców do sałaty Aseda to doskonały pomysł na oryginalny prezent.
Sztućce platerowane Aseda sprzedawane są pojedynczo i zapakowane są w estetyczne, srebrne pudełka. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania.
Wyroby platerowane należy myć ręcznie. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania. Więcej informacji na temat pielęgnacji znajdziesz tutaj >>
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.