tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łyżka do sałaty platerowana - ASEDA
Aseda to kolekcja platerowanych sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Srebro pokryte jest ochronną powłoką lakierowaną, która zabezpiecza sztućce przed śniedzeniem.
Piękna oprawa dań uczyni Twoje przyjęcie wyjątkowym. Lśniące srebro w połączeniu z kryształowym trzonkiem pięknie załamującym światło sprawia, że sztućce Aseda niezwykle efektownie prezentują się na stole. Dzięki dużym i wygodnym sztućcom do sałaty Aseda, zaserwujesz swoim gościom potrawy w elegancki sposób, na przykład podczas wytwornej kolacji lub wystawnego przyjęcia.
Łyżki do sałaty Aseda i inne sztućce serwingowe z tej serii to doskonały pomysł na oryginalny prezent. Sprzedawane są pojedynczo, zapakowane w estetyczne, srebrne pudełka.
Do łyżki do sałaty możesz dokupić widelec do sałaty Aseda, a także sztućce do serwowania ciasta i tortu.
Wyroby platerowane należy myć ręcznie. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania. Więcej informacji na temat pielęgnacji znajdziesz tutaj >>
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.