tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka kamionkowa 220 ml bez spodka NAVAL
Filiżanka bez spodka pochodząca z kolekcji wysokiej jakości naczyń kamionkowych Naval. Zastawa wykończona jest reaktywnym szkliwem, tworzącym na jej elementach niepowtarzalne wzory. Naczynia barwione są na czarno i pokryte jednostronnie szkliwem w odcieniach zieleni i niebieskiego. Przewaga jednego z tych odcieni wpływa na subtelne różnice kolorystyczne pomiędzy poszczególnymi naczyniami. Zastawa Naval stworzy na stole wyjątkową kompozycję, dzięki której każde spotkanie przy stole zyska znakomitą oprawę.
Planujesz nowoczesną aranżację stołu podczas spotkania z przyjaciółmi? Poszukujesz ciekawych form i oryginalnych detali do wyposażenia domu? Polecamy kolekcję naczyń ze szkliwionej kamionki Naval.
Filiżanki i pozostałe elementy kolekcji Naval można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Poszczególne naczynia w kolekcji Naval mogą mieć zróżnicowane odcienie, co jest jej cechą charakterystyczną. Różnice te występują w wyniku zastosowania specjalnej technologii wykończenia naczyń. Elementy zastawy kompletowane są losowo.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.