tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa LEDA Ivory
Przepiękna filiżanka do kawy lub herbaty o unikatowym kształcie, z kolekcji porcelany w kremowym odcieniu i klasycznym fasonie. Leda Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Niezwykle eleganckie filiżanki do herbaty lub kawy i pozostałe elementy kolekcji wyróżniają się przepięknym wysmukłym kształtem, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie. Porcelana dekorowana jest radosnym ogrodowymi motywami (kwiatuszki, motyle, ważki, owady).
Poszczególne elementy kolekcji mają różne wzory dekoracji. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubeczków.
Filiżanki do kawy lub herbaty i cała zastawa Leda Ivory nada wyjątkowy charakter każdemu spotkaniu przy wspólnym stole.
UWAGA! Kolekcja jest wysyłana z losowymi wzorami. Nie mamy możliwości wyboru konkretnego motywu.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.