tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa świąteczna na prezent - NATALE
Doskonała na prezent bożonarodzeniowy filiżanka do herbaty w pudełku ozdobnym. Pochodzi z serii Natale, która obejmuje naczynia do kawy i herbaty wykonane porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli. Zdobi je pełen uroku wzór przedstawiający zimowy las, w którym wyeksponowana jest choinka - symbol Świąt Bożego Narodzenia.
Filiżanka na prezent zapakowana jest w estetyczne, okrągłe pudełko. Na pudełku występuje ten sam wzór, który zdobi filiżankę i spodek.
Zaletą filiżanki do herbaty Natale jest duża pojemność. Naczynie mieści nawet 300 ml naparu i posiada duży uchwyt. Łączy pojemność i wygodę kubka z elegancją filiżanki. Duży spodek w całości pokryty wzorem, sprawdzi się jako talerzyk deserowy na świąteczne wypieki. Filiżanka porcelanowa ze spodkiem w efektownym opakowaniu to funkcjonalny i dekoracyjny zestaw, który umili długie, zimowe wieczory.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.