tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Pudełko
Filiżanka NOSTALGIA 250 ml, w pudełku prezentowym (TB043)
Poszukujesz prezentu miłośnika stylu rustykalnego lub retro? Porcelana stołowa z kolekcji NOSTALGIA zapakowana na prezent będzie doskonałą propozycją.
Filiżanka porcelanowa NOSTALGIA zachwyca swoim designem nawiązującym do naczyń emaliowanych. Czysty kolor bieli porcelany podkreśla czarna linia malowana na obrzeżu. Filiżanka do kawy lub herbaty NOSTALGIA ma pojemność 250 ml. Zapakowana jest w eleganckie laminowane pudełko. Filiżanka i spodek owinięte są bibułą i zabezpieczone wypełniaczem ozdobnym (papierowe wiórki).
Filiżanka NOSTALGIA to część bogatej kolekcji, która świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Wszystkie elementy można dowolnie łączyć i kompletować w zależności od potrzeb. Niecodzienny, stożkowy kształt naczyń, pozwoli tworzyć ciekawe aranżacje na stole.
Naczynia z kolekcji NOSTALGIA są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.