tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklany sopel na choinkę - zawieszka 11 cm
Zawieszka - sopel jest ozdobą choinkową wykonaną ze szkła. Sople na choinkę są doskonałe do dekoracji nie tylko drzewek bożonarodzeniowych, ale również okien. Ażurowa zawieszka z chropowatego szkła pokryta jest białym brokatem. Kręcąc się na oświetlonej choince tworzy doskonały efekt dekoracyjny.
Długość szklanej ozdoby świątecznej wynosi 11 cm, a szerokość w najszerszym miejscu ok. 2 cm. Zawiera srebrny sznurek, dzięki któremu łatwo zawiesisz ją na gałązce.
Przygotuj naturalną i efektowną dekorację w zimowym nastroju. Dzięki szklanym ozdobom przypominającym prawdziwe sople lodu, rozświetlisz wnętrze i stworzysz magiczną, świąteczną atmosferę.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.