tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Etażerka szklana z uchwytem ARES
Patera dwupiętrowa, wykonana i malowana ręcznie. Talerze z przeźroczystego szkła zdobione są tłoczeniami w formie drobnych rowków. Dodatkowo pomalowane są w kolorze złotym, który nakładany jest stopniowo - najbardziej intensywny jest na obrzeżach. Cała dekoracja naniesiona jest od spodu talerzy, dzięki czemu paterę łatwo jest utrzymać w czystości. Etażerka posiada 2 poziomy o średnicy 28 cm i 21 cm oraz wygodny, metalowy uchwyt.
Etażerka to efektowne i jednocześnie praktyczne naczynie, doskonałe do wyeksponowania ciastek, ciast, owoców lub przekąsek. Nie zajmuje wiele miejsca na stole, mieszcząc stosunkowo dużo smakowitości. Po użyciu paterę piętrową można rozmontować, dzięki czemu jej przechowywanie nie sprawia kłopotu.
Seria ARES to pełne lekkości i elegancji naczynia szklane do podawania deserów. Będą rozświetlającym elementem dekoracyjnym stołu i wspaniałą oprawą pysznych wypieków. Sprawdzą się podczas wielu domowych uroczystości. Patery i talerzyki deserowe ARES to doskonały pomysł na prezent.
Etażerka wysyłana jest w stanie rozłożonym - do samodzielnego montażu. Naczynie należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.