tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy porcelanowy dla 12 osób Plus White
Serwis obiadowy z linii Plus. Plus White to wysokiej jakości porcelana twarda w śnieżnobiałym kolorze, bez zdobień. Naczynia są w nowoczesnym stylu, mają łagodne, zaokrąglone kształty i zostały ręcznie uformowane. W skład serwisu obiadowego wchodzą talerze obiadowe, dwie salaterki średnicach 21 cm i 25 cm oraz 2 półmiski do mięs lub przekąsek. Neutralny kolor i styl zastawy Plus sprawia, że będzie ona doskonale pasowała do przeróżnych aranżacji.
Kolekcja Plus dostępna jest również na sztuki. Serwis obiadowy na 12 osób można więc uzupełnić o dodatkowe elementy, na przykład naczynia śniadaniowe, jak: miseczki, kieliszki do jajek, kubki, mlecznik. Ciekawym elementem kolekcji jest dzbanek ze stalowym uchwytem i podgrzewaczem na tealight. Naczynia można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.