tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy porcelanowy na 12 osób MARILYN
Serwis do kawy lub herbaty o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli, zdobiony złotym wzorem. Kolekcja porcelany Marilyn zachwyca elegancją i ponadczasowym wzornictwem pełnym łagodnych linii i krągłości. Wszystkie elementy kompletu kawowego Marilyn mają brzegi dekorowane złotym wzorem drobnych kropek, podkreślonym obwódkami. Na uwagę zasługują również inne złote detale, takie jak dekoracja uchwytów czy stopek, dodające serwisowi szyku.
Naczynia do kawy i herbaty Marilyn wykonane są z wysokiej jakości, lekkiej i subtelnej porcelany kostnej. Pojemne filiżanki zmieszczą aż do 300 ml ulubionego napoju. Pełna uroku zastawa porcelanowa Marilyn wykonana jest z dbałością o szczegóły. Podkreśli wyjątkowy charakter każdego spotkania przy stole.
W kolekcji dostępne są również serwisy obiadowe i kubki.
Skład serwisu do herbaty / kawy na 12 osób:
- 12 filiżanek 300 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 12 spodków 15 cm
- 12 talerzyków deserowych 16,5 cm
- 1 dzbanek do herbaty (poj. 1,2 litra)
- cukiernica (poj. 250 ml)
- mlecznik (poj. 180 ml)
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.