tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy porcelanowy na 12 osób SHIRO
SHIRO to porcelana typu NBC o nowoczesnej formie i klasycznych zdobieniach. Eleganckiego charakteru dodaje jej platynowa dekoracja. Naczynia zdobią wzory z motywem klucza greckiego. Wzór w zależności od naczynia, jest gładki i błyszczący lub z elementami matowymi. Na części naczyń (m. in. filiżankach i kubkach) zastosowano niezwykły efekt szarego, metalicznego tła, na które naniesiona została kalka z platyną. Na spodkach i talerzykach deserowych wzór jest biały i matowy.
Zestaw do kawy SHIRO wykonany jest z solidnej porcelany. Sprawdzi się podczas wyjątkowych spotkań przy stole i sprawi, że wspólnie spędzone chwile, w gronie przyjaciół czy rodziny będą jeszcze przyjemniejsze.
Serwis kawowy SHIRO to doskonała propozycja dla zwolenników nietuzinkowych rozwiązań w aranżacji stołu.
Skład zestawu do kawy:
- 12 filiżanek poj. 240 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 12 spodków 14,5 cm
- 12 talerzyków deserowych 16 cm
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji. Filiżanki i talerzyki opakowane są w osobne, lakierowane pudełka kartonowe.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek). Polecamy wybieranie programów o krótszych cyklach (bez "ECO").
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.