NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy porcelanowy na 6 osób SHIRO

  • 738,00 zł 516,60 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana typu NBC
  • kolory: biały, platynowy
  • dekorowany
  • dla 6 osób
  • liczba elementów w zestawie: 18
Opis

Serwis kawowy porcelanowy na 6 osób SHIRO

SHIRO to porcelana typu NBC o nowoczesnej formie i klasycznych zdobieniach. Eleganckiego charakteru dodaje jej platynowa dekoracja. Naczynia zdobią wzory z motywem klucza greckiego. Wzór w zależności od naczynia, jest gładki i błyszczący lub z elementami matowymi. Na części naczyń (m. in. filiżankach i kubkach) zastosowano niezwykły efekt szarego, metalicznego tła, na które naniesiona została kalka z platyną. Na spodkach i talerzykach deserowych wzór jest biały i matowy.

Zestaw do kawy SHIRO wykonany jest z solidnej porcelany. Sprawdzi się podczas wyjątkowych spotkań przy stole i sprawi, że wspólnie spędzone chwile, w gronie przyjaciół czy rodziny będą jeszcze przyjemniejsze.

Serwis kawowy SHIRO to doskonała propozycja dla zwolenników nietuzinkowych rozwiązań w aranżacji stołu.

Skład zestawu do kawy:

- 6 filiżanek poj. 240 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 spodków 14,5 cm
- 6 talerzyków deserowych 16 cm

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji. Filiżanki i talerzyki opakowane są w osobne, lakierowane pudełka kartonowe.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek). Polecamy wybieranie programów o krótszych cyklach (bez "ECO").

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.