NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy na 6 osób LIGURIA

Szczegóły
  • materiał: szlachetna ceramika
  • kolor: jasny ecru
  • złota dekoracja
  • dla 6 osób
  • ilość elementów: 36
Opis

PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy dla 6 osób - LIGURIA

Serwis LIGURIA oczarowuje prostotą i estetyczną formą. Subtelny, złoty wzór dodaje naczyniom lekkości i wykwintnego sznytu. Serwis obiadowo-kawowy Liguria wykonany został ze szlachetnej ceramiki (półporcelany) w odcieniu śmietankowej bieli. Zastawa LIGURIA uświetni rodzinne obiady i specjalne okazje, nadając im wyjątkową oprawę. Serwis obiadowo-kawowy na 6 osób LIGURIA to również doskonała propozycja na prezent - na przykład z okazji ślubu lub jubileuszu.

Ceramika dekorowana złotem Liguria jest odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Skład serwisu obiadowego dla 6 osób w cenie 1395 zł:

  • 6 talerzy obiadowych płytkich (średnica 27 cm)
  • 6 talerzyków deserowych / śniadaniowych (średnica 21 cm)
  • 6 talerzy głębokich (śr. 22,5 cm, wys. 4,7 cm poj. ok. 250 ml)
  • 1 miseczka (średnica 15 cm, poj. 600 ml)
  • 1 półmisek owalny (dł. 30 cm, szer. 22 cm)
  • 1 salaterka (średnica 21 cm, wys. 6,2 cm)

Skład serwisu do herbaty / kawy dla 6 osób w cenie 30 zł.:

  • 6 filiżanek o pojemności około 240 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) i 6 spodków pod filiżanki
  • dzbanek do herbaty (poj. 1 litr) (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • cukiernica (wys. 8, średnica 9 cm)
  • mlecznik (poj. 250 ml) (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.