tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowy i kawowy porcelanowy na 12 osób NORIKO GREEN / WHITE
Zestaw obiadowo-kawowy dla 12 osób z serii NORIKO GREEN / WHITE. To porcelana typu NBC, formowana i szkliwiona ręcznie. Naczynia zdobi motyw delikatnych gałązek i ptaków na zielonoszarym (szałwiowym) tle, wykończony szaro-złotym wzorem.
Zastawa NORIKO jest propozycją dla miłośników subtelnie dekorowanych dodatków, tworzących przyjemny nastrój. Komplet obiadowy z roślinnym wzorem idealnie sprawdzi się w domowej kuchni i jadalni. Świetnie wpisze się w letnie aranżacje stołu w ogrodzie czy na werandzie. Zastawa ta jest odpowiednia do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Zestaw obiadowy i do herbaty NORIKO GREEN został połączony z elementami kolekcji NORIKO WHITE.
Serwis porcelanowy na 12 osób to dobra propozycją na prezent. Zapakowany jest w kolorowe, lakierowane pudełko.
Skład serwisu obiadowego dla 12 osób w cenie 1898 zł:
- 12 talerzy płytkich 26,5 cm - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
- 12 talerzy głębokich - miseczek (średnica 15,5 cm, wysokość 5,5 cm, poj. ok. 600 ml) - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
- 12 talerzy śniadaniowych / deserowych 20 cm - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
- 2 półmiski owalne (dł. 34,5 cm, szerokość 16,5 cm)-1 szt. WHITE i 1 szt. GREEN.
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:
- 12 filiżanek o pojemności 240 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
- 12 spodków pod filiżanki - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
- 12 kubków o pojemności 330 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) - 6 szt. WHITE i 6 szt. GREEN
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.