tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób PILLAR
Zestaw obiadowy i kawowy Pillar zachwyca ciekawym wzornictwem z nutą nostalgii oraz starannym wykonaniem. Naczynia zrobione są z porcelany wzmocnionej. Są solidne i doskonałe do codziennego, nawet intensywnego użytkowania. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Serwis obiadowo-kawowy Pillar zawiera niezbędne talerze: płytkie, śniadaniowo-deserowe, pojemne talerze głębokie (miski), oraz duży półmisek i salaterkę, a także wygodne filizanki, dzbanek, cukiernicę i mlecznik. Wszystkie naczynia zdobią podobne wzory, złożone z wklęsłych i wypukłych elementów: karbowań, linii i kropek. Charakteru dodają zastawie czarne, ręcznie malowane obwódki.
Seria Pillar obejmuje bogaty wybór naczyń do każdego posiłku, kawy czy herbaty, a także akcesoria kuchenne. Dzięki temu komplet zastawy Pillar będzie prezentował się spójnie i stylowo na stole. Naczynia Pillar w mlecznym odcieniu bieli z czarnymi akcentami sprawdzą się nawet jako dekoracja kuchni bądź jadalni.
Wszystko to sprawia, że zastawa ta ma ogromną szansę stać się Twoją ulubioną.
Skład serwisu obiadowego dla 12 osób w cenie 2120 zł:
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.