NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy porcelanowy na 6 osób NORIKO GREEN

  • xXX2211
  • Obserwuj produkt:
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 1 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 979,00 zł
  • 1 459,00 zł 979,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana typu NBC
  • kolory: zielony, biały, szary, złoty
  • dekorowany
  • dla 6 osób
  • liczba elementów w zestawie: 37
  • kolorowe, lakierowane pudełko
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

PROMOCJA! Serwis obiadowi i kawowy porcelanowy na 6 osób NORIKO GREEN

Zestaw obiadowo-kawowy dla 6 osób z serii NORIKO GREEN. To porcelana typu NBC, formowana i szkliwiona ręcznie. Naczynia zdobi motyw delikatnych gałązek i ptaków na zielonoszarym (szałwiowym) tle, wykończony szaro-złotym wzorem.

Zastawa NORIKO jest propozycją dla miłośników subtelnie dekorowanych dodatków, tworzących przyjemny nastrój. Komplet obiadowy z roślinnym wzorem idealnie sprawdzi się w domowej kuchni i jadalni. Świetnie wpisze się w letnie aranżacje stołu w ogrodzie czy na werandzie. Zastawa ta jest odpowiednia do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.

Zestaw obiadowy i do herbaty NORIKO GREEN możesz uzupełnić elementami kolekcji NORIKO WHITE.

Serwis porcelanowy na 6 osób to dobra propozycją na prezent. Zapakowany jest w kolorowe, lakierowane pudełko.

Skład serwisu obiadowego dla 6 osób w cenie 949 zł:

- 6 talerzy płytkich 26,5 cm
- 6 talerzy głębokich - miseczek (średnica 15,5 cm, wysokość 5,5 cm, poj. ok. 600 ml)
- 6 talerzy śniadaniowych / deserowych 20 cm
- 1 półmisek owalny (dł. 34,5 cm, szerokość 16,5 cm)

Skład serwisu do kawy / herbaty dla 6 osób w cenie 30 zł:

- 6 filiżanek o pojemności 240 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) i 6 spodków
- 6 kubków o pojemności 330 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)

 

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.