tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy dla 12 osób NOSTALGIA
Lubisz otaczać się przedmiotami pełnymi wyrafinowanej prostoty? Masz słabość do przedmiotów w stylu retro? Kolekcja Nostalgia jest dla Ciebie doskonałą propozycją. Zastawa NOSTALGIA zachwyca swym designem nawiązującym do naczyń emaliowanych. Mleczny kolor bieli tej porcelany podkreśla czarna linia malowana na obrzeżu.
Serwis obiadowy dla 12 osób NOSTALGIA świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Wykonany jest z porcelany wzmocnionej. Naczynia z kolekcji NOSTALGIA są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Wszystkie elementy tej bogatej kolekcji można dowolnie łączyć i kompletować w zależności od potrzeb.
Skład serwisu obiadowego dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.