tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Dzwonek z szopką bożonarodzeniową LED 9 cm HOLY FAMILY
Dzwonek LED wykonany z żywicy syntetycznej. W jego wgłębieniu jest malutka szopka. Całość jest wykonana i malowana ręcznie, w spokojnych, naturalnych barwach, przypominających stare figury sakralne. Złote detale są stonowane i matowe. Dzwonek ozdobiony jest ornamentami roślinnymi.
Oryginalna dekoracja zachwyca delikatnością. Będzie doskonale prezentowała się w klasycznych wnętrzach, na półce lub na stole. Jej subtelne oświetlenie zbuduje wyjątkowy nastrój. Dzięki solidnemu i starannemu wykonaniu z pewnością będzie służyła podczas wielu Świąt Bożego Narodzenia.
Dzwonek - szopka betlejemska Holy Family będzie również przemiłym świątecznym upominkiem.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.