tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet sztućców platerowanych - łyżka i widelec do sałaty ASEDA
Aseda to kolekcja sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Lśniące srebro w połączeniu z kryształowym trzonkiem pięknie załamującym światło sprawia, że sztućce Aseda niezwykle efektownie prezentują się na stole. Srebro pokryte jest ochronną powłoką lakierowaną, która zabezpiecza sztućce przed śniedzeniem.
Piękna oprawa dań uczyni Twoje przyjęcie wyjątkowym. Dzięki dużym i wygodnym sztućcom do sałaty Aseda, zaserwujesz swoim gościom potrawy w elegancki sposób, na przykład podczas wytwornej kolacji lub wystawnego przyjęcia.
Sztućce do sałaty Aseda i sztućce do ciasta z tej serii to doskonały pomysł na oryginalny prezent.
Skład kompletu:
- łyżka do sałaty
- widelec do sałaty
Wyroby platerowane należy myć ręcznie. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania. Więcej informacji na temat pielęgnacji znajdziesz tutaj >>
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.