tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklany talerzyk deserowy 20,5 cm RISO
Szklany talerzyk przezroczysty, z tłoczonym wzorem na spodzie. Jest całkowicie bezbarwny, dzięki czemu jest neutralnym elementem zastawy, pasującym do wielu innych naczyń. Talerzyk deserowy 20,5 cm RISO jest doskonały na ciasto, ciasteczka, owoce lub przekąski.
Te solidne i funkcjonalne talerzyki deserowe z grubego szkła polecamy na każdą okazję, w tym do codziennego użytku. Można je myć w zmywarce. Talerze deserowe szklane z tłoczonym wzorem będą doskonale komponowały się w różnych wnętrzach. Ich klasyczny kształt i wzór sprawiają, że łatwo wkomponują się w stylistykę retro lub rustykalne klimaty. Sprawdzą się nie tylko w domu, ale także podczas rodzinnych imprez w ogrodzie lub na tarasie.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.