tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa 250 ml ze spodkiem - MARIETTA
Marietta to urocza kolekcja naczyń do kawy, herbaty i ciasta. Wyróżnia się delikatnym kwiatowym reliefem. Wykonana jest z porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Filiżanka do kawy z mlekiem lub herbaty ma formę kubeczka - jest stosunkowo wysoka i ma wygodne, duże uszko. Pojemna filiżanka mieści nawet do 300 ml napoju. W komplecie jest kwadratowy spodek. W kolekcji Marietta dostępna jest także filiżanka o pojemności 180 ml. Oryginalne filiżanki Marietta będą wspaniałą oprawą spotkań przy kawie lub herbacie i zachwycą Twoich gości.
Zastawa do ciasta i kawy Marietta jest bardzo praktyczna w użytkowaniu - jest odpowiednia do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.