tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do kawy o pojemności 180 ml NEO SILK
Filiżanka ze spodkiem z kolekcji ceramiki szlachetnej w śmietankowym odcieniu bieli. Filiżankę do kawy i pozostałe elementy kolekcji cechuje ponadczasowy design. Naczynia przypadną do gustu zwolennikom wzornictwa w stylu nowoczesnej klasyki. Charakteru dodają im ciekawe detale - takie, jak linia uchwytów czy subtelny wzór. Wzór tworzą wytłaczane, cienkie prążki na ściankach naczyń (do 2/3 ich wysokości) oraz brzegach talerzy i półmisków. Na szczególną uwagę zasługuje stylowy dzbanek do herbaty. Filiżanki do kawy wraz z pozostałymi elementami kolekcji NEO SILK sprawdzą się w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - podczas wyjątkowych okazji.
Naczynia NEO SILK można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.