tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Elegancki obrus prostokątny 140 x 220 cm GINGER
Delikatny, lekki obrus w odcieniach bieli, z domieszką srebrnej nitki. Materiał jest lejący, ładnie się układa i ma biało-kremowy splot. Srebrna nić w tkaninie jast jasna i bardzo cienka. Obrus jest starannie uszyty i wykończony szeroką, ośmiocentymetrową listwą.
Obrus uszyty jest z poliestru, dzięki czemu jest bardzo praktyczny i długo zachowa swój wygląd. Można go prać w pralkach automatycznych, w temperaturze 40°C i prasować w temperaturze do 110 stopni Celsjusza. Obrus jest z cienkiej tkaniny i świetnie prezentuje się na specjalnym podkładzie pod obrus.
Biały obrus to element wyposażenia potrzebny w każdym domu. Obrusy z kolekcji GINGER wspaniale wyglądają we wnętrzach urządzonych zarówno w klasycznym, jak i nowoczesnym stylu. Są idealne na rodzinne obiady i na świąteczny stół. Obrus zapakowany jest w torebkę foliową.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.