tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Elegancki obrus 140 cm x 260 cm GUSTAV 1
Obrus prostokątny o długości 260 cm i szerokości 140 cm. Obrus Gustav jest dwustronny, uszyty z dbałością o detale. Wykończony jest szeroką, 8-centymetrową plisą. Obrus jest w klasycznym, ponadczasowym stylu. Uszyty jest z materiału z przewagą bawełny, w odcieniach beżu. Zdobią go okazałe ornamenty. Plisa ma wzór drobnych rombów, który występuje również w ornamentach.
Obrus to element ocieplający wnętrze w każdym domu. Wytworny jasny obrus Gustav sprawdzi się w tej roli doskonale, na przykład jako elegancki obrus na stół do salonu. Doda Twojej jadalni elegancji i będzie harmonijnie współgrał z gustowną, lekką porcelanową zastawą.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.